onsdag 10. september 2014

Nye varer inn til butikken min :)

Nå er det gått en tid etter at jeg var på innkjøpsmesse, så nå begynner det å komme varer. Veldig artig, men ser plassproblemet etter hvert...
Venter fortsatt på garn, men stoff til bekledning og interiør har nå kommet.

Her finnes bomullsjersey til barnetøy og viscose til voksen. Har plan om å sy opp en liten kolleksjon etter hvert.
Ull til topper, jakker, kåper, puter og pledd.
Jeans kvalitet med litt strech, og en fantastisk flott skinn imitasjon til interiør og vesker.

Godteributikken min begynner å ta form :) Jippi :)

I tillegg til å sy duker, puter, tepper og andre småting, tar jeg på meg litt søm til kunder.

Ta gjerne kontakt om du har noe du vil ha sydd.

Jersey nederst, jeans stoff, viscose og ull.
 

Et lite utvalg av maskinparken :)
Den grønne foran kjøpte mamma og jeg sammen til min konfirmasjon.
Den syr aldeles flott, har god lyd og alt funker.
Husquarna nr 2 er fra 1990 tallet, og fult brukbar.
Den bakerste Pfaff maskina er drøye 2 år, og vi sliter litt med vennskapet
oss i mellom.... Den til høyre på bildet er helt ny, og jeg låner den av en venninne.
Vi kan bli venner den Pfaffen og jeg da... :)

Overlockmaskin må det være skal ting se proffe ut :)

Flott - ikke sant?
Her finnes lite valgmuligheter med hensyn til sting type da,
i motsetning til Pfaff maskinene med sine ca 250 valg muligheter.
Tipper denne har vært en god venn for en person med mange barn i husholdningen.

En av kjolene jeg har sydd i sommer :)
Flott modell - vakker dame.
Takk til Nina Kjærem for oppdrag, og for å få vise bildet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar