søndag 21. september 2014

Fler nyheter :)

Dagene blir kortere, og kveldene lengre. Heldigvis lenge til snø og vinter.... og jula. Huff tytti som tiden flyr :)
I butikken kommer det nå nyheter nesten hver dag. Artig.

Litt tid til og sy blir det også, men skulle ønske jeg hadde enda mer tid. Hodet er fullt av ideer, og butikken bugner av garn og stoff. Blir så mye at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne!


Knapper med elg og stjerner.

En søt liten blonde

Trådskapet har jeg ventet på siden før påske!

Blondelås i metervare

 3 vesker sydd etter samme mønster, men i ulike materialer
og farger

Metervare med ugler - selvfølgelig :)

Hjertegarn sitt babygarn heter Trunte, og er i 100% merinoull.
Nå har jeg fått i 2 nye farger. Veldig delikat :)

Reisemapper til sydenturen i vinter :)

Fame Trend heter dette garnet fra Marks&Katten.
Firmaet gikk dessverre konkurs i sommer, så her blir det SALG!!
Mange fine farger med og uten paljetter.

Til slutt har jeg fått inn nye heklekroker.
Herlige farger, og med soft grip slik at de ligger godt i handa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar