søndag 30. mars 2014

Søndagstanker sist i mars

Så har vi kommet til siste søndag i mars. Mitt yngste barnebarn, Olivia er 11 måneder i dag - og er ei skjønn, vital lita jente. Bestemor lager bursdagsgave :)

De to siste ukene har gått med til søm, strikking og kurs. Alt det jeg liker og holde på med. Men så var det noe som heter husarbeid da.... og så er det den der "noen". Har du hørt om han/hun?
Her er saken:
  •  noen har rotet på badet
  •  noen har glemt å ta ut av oppvaskmaskina
  •  noen har brutt seg inn...
  •  noen har glemt å skru på utelyset
  •  noen har glemt å låse bilen
  •  noen har tatt nøklene mine...
Men hvem er nå denne "noen"?
Jeg bruker mye tid og unødig energi på å lete etter denne personen. Aner ikke hvem det er, men har kommet til den konklusjon at det er JEG som må ordne etter "noen"!!! At det går an! Tror "noen" må sette ned en granskningskommisjon for å finne ut hvordan denne "noen" beveger seg rundt. Kanskje vedkommende befinner seg i andres hus også....

Det var dagens utbrudd :)

Her kommer noen bilder av siste ukes aktiviteter.

Enda en veske etter Liv Big Bag mønster :)

Buksa var slitt, men lommene kom til sin rett :)

Mobilvesker for å henge rundt halsen, eller feste i beltestroppen :)


Bessemor har så mange Uhuh, sier barnebarn William :)

Tirsdag 1. april møtes vi på strikkekafè på Loinna. Og det er ingen aprilspøk :)
 Alle er velkommen - med eller uten pinner. For det har denne "noen" bestemt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar