onsdag 5. mars 2014

Snart påske...

Mars er her - med "sommervarme", klestørk og alt som så absolutt ikke hører årstiden til. Været er som det er - og det passer meg aldeles utmerket å springe tørskodd over gårdstunet :)

Sist tirsdag var det mange besøkende på strikkekafè. Veldig trivelig. Var faktisk noen "vanlige" kunder som våga seg innom også. Håper fler finner veien om Loinna etter hvert.

Ellers driver jeg å lager ting i gult... Snart påske ser jeg på kalenderen.
Mønster og fler vesker lages ferdig til kurs, og neste uke må jeg lage noen fler barnehagesett. Kanskje sy noe søtt til småpikene også. Får se om tiden strekker til.

Litt inspirasjon til påske kanskje

                                Her er det to varianter av hanefar - brodert eller applikert.

                              .....og denne "hanen" syntes jeg hadde så fin symaskin, så mange kunder og så gode kaffebrød, at han kunne tenke seg å bli ansatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar