lørdag 14. mars 2015

Mars - med sol og vår :)

Solen skinner på skitne vinduer etter stormen Ole.
Har vurdert vasking, men siden jeg trives bedre ved symaskina - blir den prioritert :)
Veldig trivelig med rene vindu og da, så får se hva som vinner i helga her....

Har jobbet med et stort prosjekt for Skaun kommune i måned skiftet januar/februar.
Nye stoltrekk  til Teknisk etat. Ble veldig fint, men var tungt for både fru Lund og fru Pfaff...
Og da blir det lite tid til andre prosjekt.

Men her kommer noen bilder fra siste produksjon:
Jeg liker veldig godt disse stjernedukene.
Denne er med høner og haner i utradisjonelle fager



Påskeløper med kylling og egg :)


Gule sokker må en vel ha til påske :)

Noen bilder fra butikken min


Dusker til luer

Kluter i forskjellige teknikker

Jeg har tatt inn mange fine farger i Kunstgarn fra
Hjertegarn. Fint til sokker, sjal, sjerf og genser.... 


2 kjoler sydd til årets første 2 - åring, Hedvig :)
Sommerkjole i Liberty stoff....

... og dongrykjole i redesign :)

Og på toppen en lue i silkegarn fra Karen Noe.
Luen heter Kongle.

Resteteppe til sittebenken på stua.
Jeg liker veldig godt denne teknikken å sy store ting på.
Blir ikke så fullt i symaskina mens en arbeider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar