mandag 2. juni 2014

Juni - og sommer

Her har det ikke vært "liv" på mange uker!!

Jeg var heldig og fikk en del bestillinger som måtte prioriteres, så derfor har det vært litt stille fra meg. Har igjen litt enda, før jeg kan sette meg ved symaskina og "bare" være kreativ :)

Tok fri fra symaskin og drivhus før helga, og dro til Brighton og London med Eggkleiva Mannskor. Trivelig og hektisk - varmt og ENORMT med folk! Har halvparten av folket som passerte gjennom Regent Street i løpet av en time, besøkt mitt litt foretak i løpet av 5 dager - har jeg fått det veldig hektisk :) Tror det har blitt for mye for meg...

Vanskelig å finne stoff butikker på slike reiser. Butikkene ligger ofte i utkanten av byene - gjerne utafor kartet vi finner på hotellet... Slik var det i begge byene vi besøkte. Men i London gikk vi oss på varehuset Liberty. Sånn butikk en ser på film: hver etasje har sitt vareutvalg, og stort "hull" i midten slik at en ser nedover i etasjene. Gammelt, flott og eksklusivt :) Nesten som på Loinna....

Legger ved noen bilder fra turen, og så blir det mer egenprodusert etter hvert :)

En liten pause med kaffe latte og makroner. Umm..

Fin ide til butikkskilt :)

Delikat opplagt garn

Ingen hyller var overfylte - bare delikat dandert :)

Slik kan det gjøres når en ikke har plassproblem :)

Flotte vesker, med logo - tape med logo og selvfølgelig matchende silkepapir...

Ikke det helt store som ble med hjem, men planen er klar.
Her skal det bli både kjoler og teppe... en gang i tida :)

Og er du en sånn type som lurer på pris, er det lov å gjette hva herligheten koster -
bare sånn for artighet altså... Hihi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar