fredag 9. mai 2014

Nyheter i butikken min

Hei igjen alle sammen.
Så koselig å se at så mange titter innom bloggen min etter hvert. Da blir jeg så inspirert til å legge ut mer av det jeg lager :)

I går kveld hadde jeg første kurskveld i redesign. Damene kom med kjoler, skjørt, duker og gardiner. Mitt hode har nok jobba mye i natt med tanker rundt det jeg så...

Bilder fra kurset kommer etter hvert :)

For tiden er det litt "æksjen" på Loinna. Drivhuset fylles etter hvert opp med blomster for salg.
 Åpent hver dag.

I butikken min har det kommet en del nyheter i både stoff, garn og knapper :)
Ta gjerne turen innom og se på utvalget :)

Potteroser i mange fine farger

Pelargonium :)

Uglemor har både garn, systue og mye annet å friste med

Stoff til lappeteknikk

Garn med paljetter. Mange fine farger

Nye knapper.
 Ugler her også selvfølgelig, men noen store til vesker og strikking i friske farger i tillegg

Metervare i blått, lilla og grått

Sommersøtt i hvitt og eggeskall farge

For tiden er det overlockmaskinen som durer og går.
Barnehageantrekk er etterspurt vare.
 Disse er bortbestilt, men i løpet av dagen/helga skal det produseres for salg også :)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar