tirsdag 24. desember 2013

God jul :)

Desember gikk fryktelig fort...
Hadde store planer om mye sying, baking og besøk...
Skulle ha åpen butikk noen dager også, før jeg tok fatt på siste uka og jobb hos Orkdal Blomster.
Men så var det denne "Ivar" da!! Han ruska godt i hus og heim, og mannen i huset ble overbevist om at huset er råttent!!
Jeg har mine tvil om det, men at Loinna ble mørklagt - det er sikkert!! Nesten 48 timer i tussmørke.
En prøver jo å se positivt på det, tenke at det kunne vært verre - men når det var i den perioden jeg skulle ha åpent, sy julegaver og kose meg - så blir en faktisk litt deppa :(

En god venninne av meg er blind, og får sjelden de problemer som vi seende gjør i mørke. Jeg tenkte mye på henne i den tiden der.... og kom frem til at bare ting har fast plass så går det stort sett godt. Det største problemet var faktisk å finne rett tannkost, og å ha på tannkrem! Prøv det en gang, mine venner. Ganske fascinerende :)

Vil med dette ønske alle mine blogg lesere en riktig GOD JUL.
Hr. og fru Lund klar for julefeiring :)

Lille Hedvig er verdens søteste nissepi :)

Julestemning :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar