søndag 24. november 2013

November 2013

Høststormen Hilde var snill på Loinna. Litt bråk rundt hushjørnene må en regne med, men så lenge tak og vegger holder seg på plass går det fint :)

Jeg har ikke fått produsert så mye som ønskelig i høst, så derfor blir det ingen julemesse i år. I uka som kommer nå, reiser jeg til Lubeck. Der skal jeg kose meg på julemarked, med handarbeid,  Gluhwein og marsipan :) Umm... herlig :)

Når jeg kommer hjem, er jeg vel full av inspirasjon, så da er det bare å slenge seg ned ved symaskina og produsere. I uke 50 blir det da åpent noen dager hos meg, slik at dere kan stikke innom å se hva jeg har laget :)
 Mer info om det kommer senere :)

Pakke - pakke - pakke.... Artig :)

Veske for den musikalske


                        En tapper liten valmue forsøker blomstre i november...
Hedvig var bestemors handarbeid noen dager i november. Vi trives godt sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar