onsdag 2. oktober 2013

Butikken min :)

I utgangspunktet hadde jeg ingen planer om å drive butikk mer, men det er noe som heter at når sirkushesten kjenner lukta av sagmugg - begynner den å opptre igjen :)

Siden jeg har egen systue, er det vel derfor en dyd av nødvendighet å ha tilgang til diverse utstyr. Utover høsten vil jeg prøve å ha litt åpningstid i tillegg til strikkekafè. Vet ikke helt når enda, men det er som kjent 6 dager å ta av så det er vel bare å velge en :)

Nedenfor ser dere noen bilder av det jeg kan tilby pr i dag. Kjenner jeg meg selv rett, vil det nok bli mer etter hvert!!
Gutermann sytråd

Et lite utvalg av knapper

                                   Fame trend garn i 18 forskjellige nyanser :)
                                   Stoff og noen store knapper kom denne uka :)
                                    En hel serie fra designer Helen Stubbings :)
                                     ...og selvfølgelig noen glidelås :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar